www.esol.cz

Nacházíte se: Úvod » Naše řešení » Internetový marketing

Internetový marketing

Internetový marketing je v současné době nejefektivnější forma reklamy. Internetový marketing zahrnuje SEO - optimalizace pro vyhledávače a další nástroje internetové reklamy. Při investování malého množství prostředků do optimalizace pro vyhledávače (SEO) dosáhnete dlouhodobého zviditelnění pro velké množství vašich potenciálních zákazníků.

SEO - Optimalizace pro vyhledávače »»

SEO, aneb optimalizace pro vyhledávače, zlepší výsledky vyhledávání na vybraná klíčová slova ve všech vyhledávačích. Nabízíme jak základní, tak i rozšířenou optimalizaci stránek.

Základní optimalizace stránek pro vyhledávače »»

  • Návrh klíčových slov pro optimalizaci
  • Návrh a úprava titulků, popisků a klíčových slov na homepage a jednotlivých podstránkách
  • Návrh a vytvoření či úprava alt textů u obrázků
  • Manuální registrace do katalogů, případně úprava stávajících záznamů

Profesionální optimalizace pro vyhledávače »»

Důkladná a kvalitní analýza je nezbytným prvním krokem při Profesionální optimalizaci stránek pro vyhledávače. Na základě výsledků analýzy zpracujeme realizační manuál, podle kterého se provádí vlastní realizace. Kompletní analýza obsahuje řadu dílčích analýz.

  • Analýza klíčových slov

    Analýza relevantních klíčových slov je základní pomůcka pro nastavení směřování webu. Z analýzy klíčových slov získáme relevantní klíčová slova stránek, na která je třeba se při optimalizaci webu zaměřit.

  • Analýza struktury stránek
  • Analýza „čistoty“ kódu z hlediska vyhledávačů
  • Analýza možnosti získávání zpětných odkazů
  • Analýza obsahu stránek
  • Cíle webu
  • Cílové skupiny
  • Modely návštěvníků webu
  • Úkoly návštěvníků na webu
  • Analýza konkurence
  • Možnosti získávání obsahu
  • Budoucí rozvoj webu

Copywriting »»

Copywriting - úprava webových textů pro zvýšení prodejní efektivity vašich stránek. Kvalitní copywriting umožňuje značně zvýšit konverzní poměr z návštěvníka v zákazníka stránek. Proto je vhodné mít na stránkách nejen dostatek textu, ale také mít tento text na stránkách dobře strukturovaný a čitelný. Vytvořit kvalitní propagační text pro web není vždy tak jednoduché jak by se mohlo na první pohled zdát.

Dlouhodobá strategie »»

Pomůžeme vám s vaší dlouhodobou strategií směřování webu. Za pomocí čtvrtletního hodnocení návštěvnosti stránek navrhneme úpravy webu vedoucí k vyšší návštěvnosti a lepšímu konverznímu poměru (tj.: více uskutečněných prodejů, poptávek apod.)

PPC reklamní kampaně »»

PPC - PayPerClick reklamní kampaně. PPC reklamy dnes zahrnují zejména sítě Sklik a Adwords (reklamní sloupec v pravé části stránek www.seznam.cz a www.google.cz). Vytvoříme pro vás reklamní texty, naplánujeme a zrealizujeme PPC kampaň. Vhodně definovaná a nastavená PPC kampaň přinese vašim stránkám mnoho potenciálních klientů téměř ihned.

Kompletní on-line marketingová strategie»»

Kvalitně navržená a realizovaná internetová strategie znatelně zvyšuje nejen počet přístupů na www stránky, ale především množství realizovaných zakázek prostřednictvím www stránek a v neposlední ředě povědomí o značce (tzv. brand). Důkladná a kvalitní analýza je nezbytným prvním krokem při návrhu internetové strategie. Analýza se skládá z následujících dílčích analýz:

  • Cíle webu

    Jaké jsou cíle webu? Kam web směřuje? Prodává produkt či síří povědomí o značce? Na tyto otázky je potřeba znát odpověď pro nastavení vhodného směřování webu.

  • Cílové skupiny

    Kdo je má cílová skupina? Je na tuto cílovou skupinu web v současné době zaměřen?

  • Modely návštěvníků webu

    Tvorba modelových návštěvníků webu společně s modely jejich chování pro lepší plánování funkčnosti a použitelnosti stránek.

  • Analýza konkurence

    Analýza konkurence slouží ke zjištění stavu stránek v porovnání s největší konkurencí stránek.

  • Možnosti získávání obsahu

    Návrh možností získávání obsahu webu.

  • Budoucí rozvoj webu

    Navrhneme kroky vedoucí k dlouhodobému rozvoji webu.

  • Analýza klíčových slov

    Analýza klíčových slov je základní pomůcka pro nastavení směřování webu. Z analýzy klíčových slov dostaneme relevantní klíčová slova stránek, na která je třeba se při optimalizaci webu zaměřit.

Kontaktní formulář »»

eSol.cz s.r.o.
Na Marsu 1246
252 28 Černošice
Telefon: +420 724 563 986
(c) 2004 - 2018 eSol.cz s.r.o.